2012/01/31

Like a fucking dream I'm living in

Tässä mun koti:
Ihan oikeesti tönötin vaan keskellä peltoa ja kattelin sitä samaa maisemaa kun koko pienen ikäni oon kattellu, mutta saatana, ei siihen vaan kyllästy. Huomatkaa tuo jumalainen glitter sade! Lisää blingblingiä saatana.
Mun sormet on ehkä pakastenakit, mutta onhan se aika synti jos istuis koko päivän sisällä kun on niin viehkevää ja kaunista taas. Aika laiskanlainen oon kameran kanssa taas ollu täytyy myöntää, mutta oon askarrellu-paskarrellu kaikkea muuta kivaa, siitä ehkä myöhemmin lisää.
Fanityttö kiintiö täyteen uudella Lana Del Reyllä. Aattelin ostaa kilttinä ihmisenä levynkin, mutta ehin jo tuhlata pariin muuhun levyyn...no mutku mutku alelaarit, kolmen euron Lou Reed ja olihan siinä vähän kalliimmassa Led Zeppeliinin kansissa jopa KAKSI!!1 levyä, hyvä diili, varmaa säästöä!!1 Anywaysgays tää on koukuttava ja viehkeä kappale kaikella tapaa.
Loppukevennys:
P.s. Oon muistaakseni ollu hereillä kepeesti vuorokauden, teksti on samaa tasoa, älä välitä.

No comments:

Post a Comment