2012/01/21

Tärkeää asiaa

Löysin tämmösen mun kamerasta
Äiti oli lainannu mun kameraa, eikä se oikeen tiiä miten se toimii. Mutta selvää blogiainesta tämä ainakin on! Ehkä äiti vois päivittää blogia sillon kun mua ei huvita. En oo viikkoon tehny mitään järkevää, kamera homehtuu. Onneks pilasin mun unirytmin taas, oon todennu ettei yleisestihyväksyttävä rytmi ole inpiroiva.
Aattelin lopettaa paskojen päivitysten tekemisen, koska määrä ei korvaa laatua. Mutta tää on aika paska, laitetaan ilmoitusluontoisen asian piikkiin. Palaillaan sitten joskus kun huvittaa olla parempi.
Btw tää on ihan saatanan hyvä kappale. 


2 comments:

  1. Olisit nähnyt mun ilmeen kun viikkojen etsintöjen jälkeen vihdoin löysin sun blogin! En muistanut nimestä muuta kuin että se alko C:llä ja jouduinpa sitten avaamaan vanhan blogini ja sieltä löysin linkin sun vanhaan blogiin joka ei ollut tietenkään enää käytössä ja kirosinpa sitten sitä kunnes pitkällisten googlailujen jälkeen löysin tän bloglovinin kautta ja huusin halleluujaa :D Sua varmaan kiinnosti tää selitys mutta ainakin tiedät että sulla on yksi fani! Sun teokset on upeita ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi apua :D ja minä ketku kun piilotin vanhan bloginkin vaan sen takia että saan testailla eri ulkoasuja! Piristävää kyllä että joku tykkää noinkin paljon, kiitos♥ Yritän olla katoamatta jatkossa :D

      Delete