2012/05/16

Aamut autioissa taloissa

Mulla on ollu ihan liian kiire römytä kameran kanssa tutkimusretkillä ja levittäytyä vaatteiden ja muun roinan kanssa lattialle tuunailemaan kaikkea. Kohta onkin sitten luvassa järkyttävä ryöppy mun askartelu hommia hehez. Tässä näkyykin jo yks takki jonka tuunasin, ihan niin perus mallinen samettitakki kun voi vaan olla, nostin kaulukset pystyyn, lisäsin vähän nappia, nauhaa ja klipsua. Selkähommeli on siinä ollu jo kauan aikaa, en tiedä jätänkö sen siihen, mutta ihan kiva siitä tuli noin niinkun euron takiksi. Mmmm mä niin pidän tosta  paikasta ja päätin ottaa vähän coolimmat takin esittely kuvat, joista ei realistista kuvaa takista saa, jes! Mutta taidan römytä jatkossa useamminkin kuvaamaan tuota paikkaa, löysin sieltä jopa eräs päivä lepakon päiväunilta ::D:D:D olin niiiiiin överi ilonen, koska musta ne on vaan niin siistejä otuksia!

2 comments:

  1. Et ikinä usko mutta mä tulin just lenkiltä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitä täällä tapahtuu? etkö edes vahinkoliikkunut jonkun muun asian takia ::D:DD NIIN ja kiva mekko!

      Delete