2012/06/27

 Country glamour!
 Mustavalkoisuus on ihanaa, missed you♥
 Havainnolistava kuva siitä miksi tämä on kiva paikka. Tassuttelin villasukat jalassa tiellä ja jätin kumpparit hengailemaan keltaisille viivoille. Fuk yeah, ei liikennettä ennen aamu viittä.
 Hyvä ilma uusille aurinkolaseille. Mua lahjottiin tommosilla ja ihmettelen mistä tämä nimeltä mainitsematon sukulainen edes ties että oon aina tilaisuuden tullen mallailu kaverin pyöreitä laseja tyytyväisenä. Väritin ne tussilla mustaks tosin, nyt ne on täydelliset.
Feat. turjake. Noku katsokaa nyt kun toinen on söpö....ja turjake.
Kyllästyin.

Pakollinen biisi linkitys, koska kasvan tähän biisiin kiinni joka kuuntelu kerta vaan enemmän. EBM juttua, suosittelen.
Mulla ois muutakin näytettävää kun risut ja omanaama, mutta en oo jaksanu vielä kuvailla mitään mun uusia näpertelyjä.

5 comments:

  1. mää taas fiilistelen sun postauksii hulluna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä! koska mä vähän mietin et voisin vaan lisää kuvata kumppareita ja muuta tosi hauskan tyhmää mitä ikinä teenkään, koska hauskaa!

      Delete
    2. hyvä koska kumppareita fiilistelin erityisesti! mulla ei oo omia kumppareita, ehkä siks.

      Delete
  2. AAA, ideat näis kuvissa on iha huippui! Ja on ne tietty muutenki hyviä! Näist tulee miljoonia mielleyhtymiä ja neki on hyviä. Kiitos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä vaan heittäydyin kameran vietäväks ilman mitään kummempia suunitelmia, näköjään toimii kun vaan kahjoilee menemään. Kitos isosti! aina yhtä kiva kuulla että nää herättää jotain aivotoimintaa

      Delete