2012/12/23

Opetellaan kuvaamaan uudestaan

Mun hävettää kuinka oon jättäny kameran ihan yksin, en yhtäkään talvikuvaa ole ottanut ennen tätä päivää. Mutta nyt on loma ja olen jälleen laskeutunut kotiin maalle, kun kaupungissa ei osaa eikä ehdi kuvailla. Kauheeta kuraa tulee kameraan kun ei ole minkäänlaista kuvausrutiinia enää. Kuvanmuokkaus rocks. Ajattelin olla loma-aktiivinen blogin kanssa! Jee......? Mulla on kaikkea projekteja mielessä. Vähän. Pikkusen. En lupaa mitään.
 
P.s.Ulkoasu remontissa, kai.
 

2 comments:

  1. Mistä toi sun nimi Slide tulee? Liittyykö se tähän biisiin: http://www.youtube.com/watch?v=4GrkDkTGtNM

    Toivottavasti liittyy!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ei ihan liittyny :D
      Meillä oli tapana sanoo tietyn näkösistä ihmisistä että ne näyttää silakoilta silmiensä kanssa. Sit mun kaverit näki mut ensimmäistä kertaa krapulassa ilman meikkiä ja totes että oon silakka. Nyt se nimi on kokenu jonkun evoluution slide muotoon. En oo ihan varma miten.

      Delete