2013/06/08

Sandy knickers

Keskisormia ja kyykkypissi poseerauksia leikkipuistossa aamuyöllä, mä oon niin mauton. Vielä hämärän tunteina kuuntelin sateen ropinaa ja Ikonin versiota Joy Divisionin shadowplaysta ja vannoin että menen ottamaan jotain pimeyden kanssa flirttailevia synkkyys ja kurjuus kuvia. Päädyin kukkapuskaan. No joo.
-
Btw, toi mekko/hame on verho jonka kiskasin kirppikseltä eurolla ja pujotin siihen kuminauhan ja ompelin yhen sauman.Tuunailin sen jo joskus syksyllä. Idea verhojen hyödyntämiseen vaatetuunailussa lähti alunperin täältä!  Nyt voin myöntää että olen hamstrannut lisää verhoja. 
-
Ja tää on ihan tajuttoman hyvä biisi. Siksi. 

8 comments:

  1. miks oot aina noin ihana ;__; oon ikuisesti alemmuuskomplekseissa siitä asti ku joskus alettiin galleriassa pölisee :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oot kyl ihan hömlö! Ei sul oo mitään syytä tommoseen

      Delete
  2. Olet todella kaunis. Mekon tunnistin muuten heti.

    ReplyDelete
  3. Aaa mielettömän ihanan värinen tukka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhaa kiittäisin, mutta pakko myöntää että kuva huijaa aika paljon sitä minkälainen kulahtaneen tukan todellisuus on. Mutta tämmösenä sen kelpuuttaisin kyllä todellisuudessakin : D

      Delete
  4. toi tokaks alin näyttää hyvällä tavalla urbaanilta apinalta. cool verhohame!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! No mut, semmonen mä vähän niiku taidan olla

      Delete